piątek, 26 lipca 2013

Szybkie spaghetti z pulpetami w sosie greckim

Danie niemalże błyskawiczne! Wystarczy mieć słoik pulpetów w sosie greckim z Primaviki. Ja dodałam jeszcze trochę cebulki, marchewkę startą na tarce i pomidory z puszki. Idealne danie do zrobienia w środku tygodnia, dla zapracowanych!


Składniki:


1/2 słoika pulpetów w sosie greckim
1/2 puszki pomidorów
1 mała czerwona cebulka
1 marchewka starta na tarce
250 g spaghetti pełnoziarnistego
sporo bazylii
sól i pieprz do smaku
oliwa z oliwek


Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek, dodałam bardzo drobno posiekaną cebulę. Kiedy się zeszkliła dodałam marchewkę startą na tarce o dużych oczkach, . Następnie pomidory. Na koniec dodałam pulpeciki w sosie greckim, rozdrobnione widelcem. Całość doprawiłam częścią posiekanej bazylii oraz pieprzem i solą. Podałam z ugotowanym makaronem z mąki durum pełnoziarnistej, posypane posiekaną świeżą bazylią. 
Takie danie świetnie nadaje się na lunch. Ja zapakowałam swoje spaghetti do pojemniczka i na drugi dzień ze smakiem zjadłam je w pracy. 


Pulpety w sosie greckim równie dobrze smakują z kaszą np. z gryczaną niepaloną. Wtedy jednak lepiej smakują nierozdrobnione. 


3 komentarze:

  1. super wygląda smacznie i pożywanie ;-)

    http://sierotkamarysiawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, zakochałam się w tym blogu. Kocham!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...